TILAUSEHDOT
TOIMITUSKULUT
Jokaisen tilauksen toimituskulut lasketaan erikseen. Toimituskulut ilmoitetaan asiakkaalle tilauksen yhteydessä.
Jos tilauksesi toimitetaan useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.
TUOTTEIDEN TOIMITUS
Käytämme omaa kuriiria tuotteiden toimittamiseksi asiakkaalle. Halutessa asiakas voi noutaa tuotteet itse yrityksemme toimipisteessä etukäteen sovitetussa ajassa.
Reklamaatiot, palautusoikeus ja peruutus
Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan, kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.
REKLAMAATIOT, PALAUTUSOIKEUS JA PERUUTUS
DigiRoom noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sivuston yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse (info(at)digiroom.fi) kohtuullisen ajan kuluessa.
Palautus- ja peruutusoikeus
Verkko-ostoksilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. DigiRoom vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse DigiRoom :n varastolle palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan DigiRoom:n palautuskäytöntöä.
Poikkeus palautusoikeutta koskien
Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. DigiRoom :lla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (seksilelut, kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten (esimerkiksi lisäämällä niihin asiakkaan pyynnöstä kaiverrus) ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa.
Reklamaatio
Reklamaatio tulee tehdä käyttäen sivustolla olevaa yhteydenottolomaketta, sähköpostitse tai ottamalla yhteyttä DigiRoom :n asiakaspalveluun puhelimitse. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut DigiRoom :n valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut DigiRoom:lle vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa DigiRoom :lle mikäli sitä on käytetty. DigiRoom ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan.
Vauriot
Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi asiakaspalveluun.
Vastuunrajoitus
DigiRoom ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. DigiRoom ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. DigiRoom ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole DigiRoom :n vaikutuspiirissä.
ONGELMATILANTEET
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info(at)digiroom.fi.
Mikäli sinulla on kysyttävää toimitusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä.
Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Toys4Joys:n asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.